Selasa, 21 Julai 2009

21/7/2009

hr ni ira nak crt pasal pe yg jd kat ira bbrape hr ni..ira dpt tau yg haikal tu jahat...ira x sangka dr rupe yg baik tu die sbnrnye de udang sebalik batu...mcm ni crtnye hr tu masa ira balik kmpg ira dpt msg ugutan dr seseorg tp ira endahkan sbb pe yg msg tu ckp x masuk akal...bile ira diamkan xde plak msg tu ulang balik....tp agenda mamat ni terbongkar bile die bg msg ugutan pd ayah mengenai abg am...die ugut nak ape2 kan abg am kalo ayah x bg duit RM1000 kat akaun die...die siap bg nbr akaun die lg tau x...tp yg ira ckp die bodoh sbb die pki nbr hp die...

die ingat ira xduk dgn family smpi die sggp nak ugut ayah ira...nsb baik pg2 tu ayah tunjuk kat ira msg die tu...n semlm die bg msg kat ira yg die kena rompak hbs hp, duit, kad bank n brg2 penting die kena curi...tp ira xkan percaye same skali...die ingat ira bodoh nak percye ckp die...nsb baik gak hr tu muin x terima keje dgn die kalo x pe la nsb muin skrg...tu la mak ckp muin ni baik orgnye...ALLAH sentisa lindung die...untung anis dpt die....ira doakan anis n muin akan berkekalan smpi akhir hayat....

br2 ni ira rasa ira dah wat kptsan utk berterus trg dgn tarmizi..tp ira x smpi hati bile die layan ira baik sgt wlupun die ni agak nakal ckit...tp ira kena gak bgtau perasaan ira yg sbnrnye...ira syg n take care die sbg seorg adik...ira nak die berjaye...kalo la ira trus trg dgn die...ape reaksi die agaknye ek??