Isnin, 21 September 2009

selamat hari raya...


selamat hari raya sume....rasanye ira dah lame sgt x update blog...wlupun xde sape yg bce tp ira rindu nak kongsi crt mcm2 dgn kwn2 ira....kat atas ni anak ira....anak buah yg terbaru br 3bln kat dunia ni...nampak cerdik sgt..mcm mak sedara die la...name die khaireen...pggl aireen...mula2 ira nampak die kurus je...lahir pun dalam 2kg lbh je...tp skrg naik mendadak...dah montel...

hr raye ni ira x kemane cume ke umah mak2 sedara jer...yg wajib g setiap hr raye ialah umah makngah...sbb die aje la mak sedara yg btl2 sygkan ira...dorg sume ckp ira dah kurus..tu br 1bln ira kat kedah kalo 3 bln x tau la mcm mane lg....


alamak....sory coz ira xdpt nak smbg crt ira de hal jap...nanti2 la erk







Tiada ulasan:

Catat Ulasan